Re: [LOKALT] Afklaringer med RUC

> Vi er i hvert fald afhængige af, at det ikke kun er når du (Martin)
> eller en anden RUC'er møder frem, at vi kan komme på.
> Måske kunne der oprettes konti til nogle få udvalgte.

Vi er ikke afhængige af mig eller nogen andre RUC'ere for at komme på nettet
- så længe vi har Windowscomputeren i lokalet - eller en router der bruger
samme Mac-adresse. Vi burde kunne bruge Windowscomputeren fremover - Per
Dørge har testet den og den virker for ham - tilsyneladende havde vi
problemer fordi vi brugte et lige kabel - i stedet for et krydset.

Har vi et krydset kabel i samlingen Kurt?