Re: [LOKALT] Foredrag 30/1 på RUC

E. Sjørlund wrote:

Carl Andersen wrote:

*Bygge pakker med checkinstall

Hvornår vil du starte foredraget? Hvor lang tid, vil du bruge til det? Skal det annonceres i kalenderen?

Glæder mig til at høre mere om pakning.

Jeg regner med at starte kl. 19.45, der vil nok gå 45-60 minuter afhængig af sprørgelysten.
Jeg skrev til Kurt 17/1, men har ikke hørt noget. Så måtte jeg jo anoncere det her på listen :-) For 14 dage siden var vi jo enige om at jeg skulle snakke om checkinstall 30/1
/carl