Re: [LOKALT] Dagsorden for Sandkassen den. 12. juni 2006

tir, 06 06 2006 kl. 17:32 +0200, skrev Kurt Frederiksen:
> Hej
>
> Der er kommet et par administrative punkter til på mandag.
>
> 1. Sandkassen har søgt om at deltage i TrekroneNatten den 31/8-06
> 1.1 hvilke aktiviteter skal vi have?
> 2. Lokaler og sandkasse aktiviteter.
>
> 1) Jeg har på Sandkassens vegne ansøgt om at få lov til at deltage i
> TrekronerNatten. Det var en feberredning så der var ikke tid til at
> spørge i en større forsamling.
>
> Martin har i den forbindelse skrevt og spurgt RUC om det er ok at låne
> lokalet den pågældende torsdag.
>
> 2) Der har rejste sig nogle spørgsmål om "reklame" for sandkassen
> [...]
Jeg ved ikke om jeg kan nå at komme da jeg starter på arbejde på mandag,
men hvis vi kunne tale noget Linuxparty også, det kunne være rart at få
styr på en lokaleplan da vi så kan komme i gang med at invitere talere

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen