Re: [LOKALT] Dagsorden for Sandkassen den. 12. juni 2006

Mikkel Mondrup Kristensen wrote:

> Jeg ved ikke om jeg kan nå at komme da jeg starter på arbejde på mandag,
> men hvis vi kunne tale noget Linuxparty også, det kunne være rart at få
> styr på en lokaleplan da vi så kan komme i gang med at invitere talere

Den er jeg helt med på.

Skal vi tilføje punktet på dagsordenen, så den kommer til at se således ud?

1. Sandkassen har søgt om at deltage i TrekroneNatten den 31/8-06
  1.1. hvilke aktiviteter skal vi have?
2. Lokaler og sandkasse aktiviteter.
3. Linuxparty Roskilde 2006
  3.1. Lokaleplan