Re: [LOKALT] RUC

Kurt Frederiksen wrote:
> Hvis vi mener det er et problem at opnå en officiel aftale må vi efter
> min overbevisning finde en anden løsning.

Vi har jo Bent Greves (tidligere institutleder) tilladelse til at bruge
lokalerne - så længe IT-administrator Per Dørge er på stedet har vi også
vidner på dette. Så der er ikke tale om nogen lokumsaftale.

Problemerne opstår da RUC er en stor organisation, med overlappende
administrative instanser og stor udskiftning af personale åbenbart.

Det kunne nok blive et problem at få en bindende, skriftlig aftale over en
given tidsperiode som definerer hvilke rettigheder vi har ifht. inventar
o.l., forestiller jeg mig.

Særligt fordi vi jo intet har at forhandle med - vi er 100% afhængige af
andres velvilje og almisser. Derfor synes jeg ikke vi kan forlange særligt
meget - og bliver vi en belastning administrativt eller på anden vis kan
man vel ikke fortænke nogen i at smide os ud.

Men lad os tale om på mandag hvilke krav vi vil præsentere nuværende
institutleder Peter Bogason for.

Jeg tror desuden det er mere end vanskeligt at finde en bedre/perfekt
løsning. Så vidt jeg husker havde vi heller ikke uindskrænkede
udfoldelsesmuligheder på RHS.

SUSE Linux begynderguide: http://suse.linuxin.dk
Begynder? Valg af distro: http://suse.linuxin.dk/distro