Re: [LOKALT] SSLUG-Sandkassemøde i Roskilde

Steen Asmussen wrote:
> er det muligt, jeg kan komme med min computer på mandag og få hjælp til at
> installere Nvidia driverne til mit graffik-kort på mandag?

Du kan i hvert fald komme - så kan vi kigge på det. Inden man lover en masse
vil det være rart at vide hvilken distribution du kører. Det kan desuden
være fordelagtigt hvis du medbringer specifikationer på skærmen.

Men det skulle være meget hvis ikke vi kan få det til at fungere.

SUSE Linux begynderguide: http://suse.linuxin.dk
Begynder? Valg af distro: http://suse.linuxin.dk/distro