Re: [LOKALT] Ubuntu-CD'er til Trekronernatten - hvor mange

On Wed, 23 Aug 2006 01:07:00 +0200, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>Jesper har på sslug.moede oplyst, at han har fået 500 CD hjem til brug
>for kulturnatten i Kbh., og at vi gerne må få nogle at dele ud af på
>Trekronernatten.
>Er der nogen, der har blot den mindste ide om, hvor mange vi kan få brug
>for?

Det er meget svært at gætte på. Vi ved ikke noget om hvor mange
mennesker der kommer forbi Det kan være alt fra 50 - 5000. Mit bedste
gæt og det er et gæt er at der kommer mellem 100 og 600 forbi skolen i
løbet af aftenen. De fleste vil være beboer i området der bare skal
ned og se hvad der sker.

Antallet vil også afhænge af hvilke andre aktiviteter der er og det
ved vi simpelthen intet om.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen