Re: [LOKALT] Ubuntu-CD'er til Trekronernatten - hvor mange

Den Wed, 23 Aug 2006 03:14:46 +0200. skrev Kurt Frederiksen:

> Det er meget svært at gætte på. Vi ved ikke noget om hvor mange
> mennesker der kommer forbi Det kan være alt fra 50 - 5000. Mit bedste
> gæt og det er et gæt er at der kommer mellem 100 og 600 forbi skolen i
> løbet af aftenen. De fleste vil være beboer i området der bare skal
> ned og se hvad der sker.
>
> Antallet vil også afhænge af hvilke andre aktiviteter der er og det
> ved vi simpelthen intet om.

På biblioteket, og sikkert også andre offentlige steder, kan man hente
informationsmateriale om Roskildenatten. I dette informationsmateriale er
der også beskrevet hvad der sker på Trekronernatten.
Men jeg er enig med dig i at vi ikke kan have nogen som helst viden om
hvor mange der kommer forbi, men mit gæt er at der i hvert fald ikke er
brug for mere end 50 Ubuntu cd'er.
Informationen i materialet om Roskildenatten er iøvrigt ret sparsom. Der
står noget i retning af "grænseløst åben og fri software". Intet om
linux, intet om Gnu osv.