Re: [LOKALT] Ubuntu-CD'er til Trekronernatten - hvor mange

Jesper Krogh wrote:

> Nej. Vi diskuterede på vores planlægningsmøde om vi skulle inddrage
> mangfoldigheden. Og på DE området var vi lidt "lunkne" da vi ikke
> forventer at have tid til at give folk den "store forklaring"

Jeg håber at i kan finde tid til at fortælle folk at der findes
alternativer, i det tilfælde at de ikke bryder sig om den forsimplede
brugerflade de får med anbefaling fra SSLUG.

SUSE Linux begynderguide: http://suse.linuxin.dk
Begynder? Valg af distro: http://suse.linuxin.dk/distro