Re: [LOKALT] Ubuntu-CD'er til Trekronernatten - hvor mange

I sslug.lokalt, skrev Martin Schlander:
>  Jeg håber at i kan finde tid til at fortælle folk at der findes
>  alternativer, i det tilfælde at de ikke bryder sig om den forsimplede
>  brugerflade de får med anbefaling fra SSLUG.

Det gør vi sikkert.. til nogle enkelte, men jeg tror ikke vi skal
forvente at have folks opmærksomhed ret meget mere end 5-10 minutter, så
der er simpelthen ikke tid til at forsøge at komme med et rimeligt klart
budskab og komme forbi udvalget af DE også. Og Ubuntu CD'erne _er_ et
godt udgangspunkt for at komme igang med Linux. Uanset om man er KDE
eller Gnome bruger.

Prøv at tænke lidt over hvordan I tror arrangementet kommer til at
forløbe, hvad I kan nå og hvilken målgruppe I rammer?

Jesper