RokalgruppenNæstved måske snart en re alitet!

Hejsa
Jeg arbejder på Næstved Handelsskolen også kaldet Handelsskolen Sjælland Syd. Den ligger tæt ved Næstved Storcenter.
Jeg har snakket med nogle om at leje et lokale om aftenen en dag om ugen. De siger at det muligvis ikke er noget problem, men at jeg lige skal snakke med en bestemt person først.
Jeg vil snakke med personen på tirsdag når jeg møder på arbejde og høre om det kan lade sig gøre.
Jeg har tænkt på onsdag mellem 17-21.

--
Mvh. Louis
Hjemmeside: www.louis.dk