Re: [LOKALT] RokalgruppenNæstved måske snart en realitet!

I sslug.lokalt, skrev Louis Tim Larsen:
>  Jeg arbejder på Næstved Handelsskolen også kaldet Handelsskolen Sjælland
>  Syd. Den ligger tæt ved Næstved Storcenter.
>  Jeg har snakket med nogle om at leje et lokale om aftenen en dag om
>  ugen. De siger at det muligvis ikke er noget problem, men at jeg lige
>  skal snakke med en bestemt person først.
>  Jeg vil snakke med personen på tirsdag når jeg møder på arbejde og høre
>  om det kan lade sig gøre.
>  Jeg har tænkt på onsdag mellem 17-21.

Det lyder absolut spændende. Er i flere til at drive det eller kænger
det på at du kan alle onsdage? Det er normalt en fordel at være en 3-4
stykker der har styr på lokalerne så man ikke har folk der står og
venter, hvis den eneste der har adgang er blevet syg eller lignende.

Jesper