Re: [LOKALT] RokalgruppenNæstved måske snart en realitet!

Louis Tim Larsen wrote:

> Hejsa
> Jeg arbejder på Næstved Handelsskolen også kaldet Handelsskolen Sjælland
> Syd. Den ligger tæt ved Næstved Storcenter.
> Jeg har snakket med nogle om at leje et lokale om aftenen en dag om
> ugen.
Jeg syntes lige som Jesper at det lyder spændende, hvis du kan få en gruppe
op at køre.
Der er også den mulighed at i søger kommunen om lokaliteter, så er i fri for
at hive penge op af lommen. Men du kan jo få tingene op at køre først, for
sidenhen at høre kommunen om de vil betale lokalerne.

Med venlig hilsen
jan Trøjgaard