Re: [LOKALT] RokalgruppenNæstved måske snart en realitet!

Louis Tim Larsen wrote:
> Jeg arbejder på Næstved Handelsskolen også kaldet Handelsskolen Sjælland
> Syd. Den ligger tæt ved Næstved Storcenter.
> Jeg har snakket med nogle om at leje et lokale om aftenen en dag om
> ugen. De siger at det muligvis ikke er noget problem, men at jeg lige
> skal snakke med en bestemt person først.

Det lyder sgu godt.

> Jeg vil snakke med personen på tirsdag når jeg møder på arbejde og høre
> om det kan lade sig gøre.

Jeg venter personligt i spænding på at høre hvordan det går.

> Jeg har tænkt på onsdag mellem 17-21.

Det lyder fornuftigt. Men mandag, tirsdag, torsdag kan nok også bruges hvis
det passer skolen bedre.

Jeg er ikke ret meget i tvivl om at vi kan finde interesserede folk til at
bakke op, hvis bare Louis kan love at holde skansen de første par måneder.
Lad os få lokalet på plads først.

Det er dog ret vigtigt hvordan adgangen til lokaler og internet bliver. Vil
der kræves nøgler/nøglekort? åben dhcp/password/mac-adresse/andet?

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk