Re: [LOKALT] RokalgruppenNæstved måske s nart en realitet!

Martin Schlander skrev:
Louis Tim Larsen wrote:
Jeg arbejder på Næstved Handelsskolen også kaldet Handelsskolen Sjælland
Syd. Den ligger tæt ved Næstved Storcenter.
Jeg har snakket med nogle om at leje et lokale om aftenen en dag om
ugen. De siger at det muligvis ikke er noget problem, men at jeg lige
skal snakke med en bestemt person først.

Det lyder sgu godt.

Jeg vil snakke med personen på tirsdag når jeg møder på arbejde og høre
om det kan lade sig gøre.

Jeg venter personligt i spænding på at høre hvordan det går.

Jeg har tænkt på onsdag mellem 17-21.

Det lyder fornuftigt. Men mandag, tirsdag, torsdag kan nok også bruges hvis
det passer skolen bedre.
Det skal jo også passe ind i mit program. Mandag kan jeg ik da der er noget i Roskilde og folk skal også have mulighed for at komme til det hvis de har lyst.
Jeg er ikke ret meget i tvivl om at vi kan finde interesserede folk til at
bakke op, hvis bare Louis kan love at holde skansen de første par måneder.
Lad os få lokalet på plads først.
Jeg kan sgu sagtens holde i mange måneder ;)
Det er dog ret vigtigt hvordan adgangen til lokaler og internet bliver. Vil
der kræves nøgler/nøglekort? åben dhcp/password/mac-adresse/andet?
Jeg arbejder som sagt på Handelsskolen. Der er åbent og der behøves ingen WEP-nøgle til det trådløse dog når man går ind i sin browser skal man første gang indtaste brugernavn og kode til Windows-serveren. Det finder jeg ud af.

Forresten så skal vi også finde et pizzaria vi skal bestille pizza fra som har orden på hygiejnen.

--
Mvh. Louis
Hjemmeside: www.louis.dk