Ringsted (Var: Re: [LOKALT] RokalgruppenNæstved måske snart en re alitet!)

I sslug.lokalt, skrev Harry:
>  Jeg vil måske også være interesseret i noget i Ringsted, kunne måske godt
>  evt. køre til Næsteved, men vil fortrække Ringsted.

Der er som sådan ingen problemer i at starte begge steder. Hvad der er
vigtigt er:

* Et lokale man kan benytte til lejligheden.
* Et par stykker (gerne 3) der kommer regelmæssigt og har kontakt til
  de folk man har lånt lokaler af.
* .. så er der kun tilbage at koordinere hvad man gerne vil lave,
  hvordan formen skal være og sørge for at annoncere lidt så "folk ved
  at det sker".

Selvom det sker ugentligt i Roskilde og på Frederiksberg, så er der jo
ingen der sige at man ikke kan nøjes med hver 2. uge eller 1 gang om
måneden.

Jesper