Varsling om flytning

Hej sandkasse-kammerater

Jeg flytter til Amager lørdag d. 20/1.

Jeg kommer på mandag, men derefter vil min deltagelse nok blive sporadisk,
mildt sagt. Jeg håber dog at se jer ved møder, linuxparty,
generalforsamlinger og andre SSLUG-aktiviteter fremover.

Så længe jeg er studerende ved RUC skal jeg nok være behjælpelig med
problemer vedr. lokaler o.l. Måske skal vi optrappe indsatsen for at få
flere RUC'ere til at deltage i sandkassen...

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk