Re: [LOKALT] Jeg kommer sikkert ikke i morgen

"E. Sjørlund" wrote:

> Der var da ikke så meget galt med vejene - du bor bare på den forkerte
> side af Roskilde.

Nu fraråde Roskilde Politi al unødvendig udkørsel, hvilket jeg helt ville
give dem ret i (men fik det først at vide, da jeg allerede var ude i
trafikken).

Det tog mig over halvanden time at komme fra Øde Hastrup syd for Roskilde og
hjem til Borup ved at tage over land (mellem Vest-motorvejen og hovedvejen
Roskilde-Ringsted), hvor der var flere veje, som var helt eller delvist
spærret pga. glatføreuheld.

Jeg skulle hjem, da min kone ikke kunne komme hjem.

De herligste hilsner