Udkast klar på torsdag

Hej
Undskyld at jeg ikke har fået taget mig sammen til at skrive det brev
før nu, men der har været så meget (arbejde, lektier, o. lign.)
Jeg går i gang med det brev til Ebbe i dag og laver det færdigt på torsdag.
Det er kun et udkast og I inkl. bestyrelsen får det at se og jeg sender
det først når vi inkl. bestyrelsen har godkendt det og rettet det til
som det skal være.
Mvh. Louis