Re: [LOKALT] Nyt om: Lokalgruppen Næstved

On Mon, 28 May 2007 19:51:32 +0200, Dennis Andersen
<sslug@sslug> wrote:

>Undskylder at jeg ikke lige har svaret på indlæggendene her på det
>sidste, har haft 3 ugers eksamensprojekt og skal op til nogle eksamner
>her om ikke så længe, men jeg har forstået på Louis at han godt ville
>forhørere sig på egen hånd omkring lokaler andre steder.
>I hvertfald tror jeg ikke vi kommer langt ved at prøve at få fat i ham
>Ebbe, tror slet og ret bare at han har valgt at ignorere os men nu må se
>hvad vi kan finde ud af.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan der er med Ebbe, men jeg kender
andre administratorer, som vælger den fremgangsmåde for e-mail at hvis
ikke det er haster her og nu, så bliver det gem og glemt.

Jeg ville tage fat i ham pr. telefon eller personligt hvis det er
muligt. e-mail er en meget usikker måde at starte det op på. Det er
fint, når man har fået kontakten men er ekstrem dårlig til at skabe
kontakten med.

Bare et råde fra en systemuansvarlig på en skole.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]