Møde mandag 2.6.2007 ?

Da forårssemesteret på RUC formodes at være slut, vil jeg blot høre om vi stadig holder møde om mandagen i sandkassen.

I så fald har jeg nemlig tænkt mig at møde op - og hvis nogle vil lege med opsætning af egen imap-server, så vil jeg gerne lege med.

/Svend.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]