Re: [LOKALT] Møde mandag 2.6.2007 ?

Svend Runge Nielsen wrote:
> Da forårssemesteret på RUC formodes at være slut, vil jeg blot høre om
> vi stadig holder møde om mandagen i sandkassen.
>
> I så fald har jeg nemlig tænkt mig at møde op - og hvis nogle vil lege
> med opsætning af egen imap-server, så vil jeg gerne lege med.

Apropos.. i bør lige snakke om hvad i evt. holder af sommerferie, og så få
opdateret kalenderen - pt. fremgår jeres møder nemlig ikke af kalenderen på
forsiden af sslug.dk.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]