Re: [LOKALT] Møde mandag 2.6.2007 ?

On Sun, 01 Jul 2007 10:56:03 +0200, Svend Runge Nielsen <sslug@sslug>
wrote:

>Da forårssemesteret på RUC formodes at være slut, vil jeg blot høre om
>vi stadig holder møde om mandagen i sandkassen.
>
>I så fald har jeg nemlig tænkt mig at møde op - og hvis nogle vil lege
>med opsætning af egen imap-server, så vil jeg gerne lege med.

Vi regner med at der er åbent indtil det modsatte er bevist. Vi må vel
set hvordan det ser ud i aften.

Vores lokale mand er taget 14 dage til Grønland, så vi kan ikke rigtig
få det afklaret før han kommer tilbage hvis der er låst.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]