Re: [LOKALT] Intet møde næste mandag

Kurt Frederiksen skrev:
On Tue, 3 Jul 2007 22:23:17 +0200, "Jan Hertel" <sslug@sslug>
wrote:

>Det ville da nok ikke skade at det (afholdte og -lyste møder) fremgik
>af sslug.dk?

Det er en gammel beslutning i sslug at der kun annonceres møder der
afholde men ikke møder der ikke afholdes.

Afholdte møder står i kalenderen, hvis de har stået i kalenderen inden
de blev afholdt.

OK. Det harmonerer også fint med, hvad jeg efterlyser, hvis det (de) næste møder så bare annonceres (også hvis det først afholdes om en måned eller mere). Hvis der (normalt) bliver afholdt regelmæssige møder (for eksempel én gang om ugen), men det eneste kommende møde, som fremgår af kalenderen, er 19. januar 2038 (som det skete i juni), er det skidt. Netop omkring ferier kan der være behov for medlemmer at kunne planlægge et besøg i værkstedet, hvis man ikke bare kan regne med, at der er åbent en bestemt ugedag (så som onsdage i København, hvis det altså ikke er en skæv helligdag eller mellem jul og nytår)?

-- /Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]