Re: [LOKALT] Intet møde næste mandag

On Wed, 4 Jul 2007 10:19:39 +0200, "Jan Hertel" <sslug@sslug>
wrote:

>OK. Det harmonerer også fint med, hvad jeg efterlyser, hvis det (de)
>næste møder så bare annonceres (også hvis det først afholdes om en
>måned eller mere). Hvis der (normalt) bliver afholdt regelmæssige
>møder (for eksempel én gang om ugen), men det eneste kommende møde,
>som fremgår af kalenderen, er 19. januar 2038 (som det skete i juni),
>er det skidt. Netop omkring ferier kan der være behov for medlemmer at
>kunne planlægge et besøg i værkstedet, hvis man ikke bare kan regne
>med, at der er åbent en bestemt ugedag (så som onsdage i København,
> [...]

Problemet opstår altid i sommerferien på grund af den måde vi låner
lokaler. Vi er ikke en del af den formelle struktur, så vi får ikke
altid information om ferielukning o.s.v.

Det betyder selvfølgelige en vist usikkerhed om lokalerne og derfor
kan vi ikke altid planlægge helt som vi vil.

Normalt har vi lavet kalender for ca. 1/2 år af gangen og derfor er
kalenderen tom i øjeblikket. Vi satser i Roskilde på at kunne holde
møder sommeren over, men vi ved endnu ikke om det kan lade sig gøre.
Der bliver lagt møder i kalenderen så snart vi har det på plads og en
(jeg?) får tid til at lave grundlaget for kalender posterne.

Det er altså almindeligt og vil sikker også fremover være det at der
mangler kaldender posteringer i december - januar og juni - juli som
administrativ planlægning og usikkerhed om lokale adgang.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]