Re: [LOKALT] Tom kalender

On Mon, 23 Jul 2007 11:32:37 +0200, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>Der står intet om møde i Sandkassen i kalenderen.
>Betyder det, at der ikke er møde i dag (23.7.07), eller er der bare
>ingen, der har været i kalenderen?

Der er bare ingen der har været i kalenderen.

Jeg fik først tid til at sende mail til web_admin i weekenden, så de
har ikke haft tid endnu til at sætte den på kalenderen.

UPS, jeg ser lige at den faktisk er kommet på nu. Hurtigt arbejde som
vanligt fra web_admin.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]