Re: [LOKALT] Onsdage 8/8 - Planlægnings møde om Linuxparty 2007

On Sat, 04 Aug 2007 23:22:59 +0200, Louis Tim Larsen <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg forstår ikke, hvorfor vi bare holder mødet om mandagen kl. 19 hvor
>vi har lokaler og der alligevel er sandkassemøde ligesom sidste år. Det
>er jo ikke os alle har mulighed for at komme om onsdagen.

Der er faktisk ikke noget nyt i det. De forrige år har styregruppen
også holdt egne møder løbende ved siden af sandkasse møderne. De
fleste var bare på e-mail, IM, o.l.

Da vi samtidig har valgt at lave om på linuxparty's administrative
struktur er det mest hensigtsmæssigt at tage et møde helt uden anden
dagsorden end linuxparty planlægning.

Den eneste rigtige ændring er at der i år er indkaldt til et åbent
møde hvor også andre end den oprindelige 3 mands styregruppe kan
deltage.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]