[an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] (none) [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] (none) [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
 
[an error occurred while processing this directive] [an error occurred while processing this directive]
Skåne Sjælland Linux User Group - http://www.sslug.dk Home   Subscribe   Mail Archive   Forum   Calendar   Search
MhonArc Date: [Date Prev] [Date Index] [Date Next]   Thread: [Date Prev] [Thread Index] [Date Next]   MhonArc
 

Re: [LOKALT] Onsdage 8/8 - Planlægnings møde om Linuxparty 2007



Her er et revideret dagsordens forslag

1. Valg af diregent
2. Valg af referent
3. Målgrupper for Linuxparty
4. Opbevaring af udstyr
5. Linuxparty domænet
6. Foredrag/workshop/nørderum
7.Tilmelding til Linuxparty
8. Hvem gør hvad
  a. Før Linuxparty
  b. Under Linuxparty
  c. Efter Linuxparty
9. Ansvar på Linuxparty
10. Bedre transport til RHS
11. Kiosk o.l.

Punkt 3.

Der har de forrige år været en vis forvirring om hvem Linuxparty
henvender sig til.

Den overordnet tanke har hele tiden været at det ikke er et install
party. Det forventes altså at folk som minimum har et kørende system
og en hvis viden om brugen af det. Spørgsmålet er hvordan vi strammer
op på formuleringerne og får sendt det rigtige budskab ud.


Punkt 4.

Linuxparty får løbende tilbudt udstyr, men hidtil har vi måtte takke
nej, da vi ikke har opbevarings muligheder. Det ville være rart om vi
kunne finde en løsning, da det er blvet sværrer at finde låneudstyr
til dagene.


Punkt 5.

Der er et par spørgsmål der presser sig på:

- Tilmeldingsside
Strukturen i Linuxparty begynder at kræve en bedre håndtering af
tilmeldingerne. Specielt hvis tilmeldingerne nu skal baseret på dage
og aktiviteter.

- E-mail
Der burde være officielle mail adresser til Linuxparty. Hvis vi skal
stramme op på strukturen er det nødvendigt.

Umiddelbart ser jeg behov for følgende e-mail adresser:

sslug@sslug
sslug@sslug
sslug@sslug
sslug@sslug - Folk skal løbende kunne komme i kontakt med
dem der står for foredrag/workshops

På lidt længere sigt vil det være smart hvis alt planlægning kunne ske
gennem linuxparty fremfor lidt på nogle lidt tilfældige sslug lister
og IRC kanaler.

Det skal ikke forstås sådan at det ikke er et sslug arrangement, men
planlægningen vil blive bedre ved at samle det under en hat. (one
point of contact)


Punkt 6.

Det er bestemt at der i år kun er et lokale til foredrag og et lokale
til workshop. Det er også bestemt at foredrag og workshop holdes
fredag og lørdag og kun planlægges i tidsrummene 20:00 - 2:00 fredag
og 15:00 - 2:00 lørdag.

Begge beslutninger er taget på baggrund af erfaringerne fra de
tidligere år.

Der skal altså findes foredragsholdere/workshopsledere til de
tidsrammer.


Punkt 7.

Det har været oppe at vende om der skal tilmelding til de enkelte dage
med markering for om det kun er til foredrag/workshop eller også
nørderi.

Da vi af hensyn til pladsen i år begrænser antallet af deltagere kan
det være nødvendigt.

Der ønskes en plan for hvordan det kan styres.

Der har også været ønske om at "plads bestille" ved tilmelding, så man
kunne sikre at folk der kom sammen også kunne sidde sammen.

Der blev også sidste år rejst kritik af at "styregruppen"? havde sat
sig på de ene lokale og så kunne alle andre sejle deres egen sø.


Punkt 8.

Der skal findes tovholdere til forskellige opgaver.

En af de opgaver vi _skal_ have på plads er oprydning. Sidste år kneb
det med frivillige.


Punkt 9.

Der skal findes fælles forståelse for hvordan vi håndterer
overtrædelser af reglerne og hvorfor vi har de regler vi har.

Der var sidste år flere der ikke kunne overholde selv simple regler.


Punkt 10.

Der har de forrige år været ønske om at der bleve sikret bedre
transport til RHS fra Roskilde Station.

Kan vi finde en løsning?


Punkt 11.

Dette punk er først og fremmest et punk om lovgivning, men
selvfølgelig også et spørgsmål om nogen kan/vil stå for det hvis det
er lovligt.

- Linux Merchandising
- Sodavand
- Hardware



-- 
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen
Roskilde


 
Home   Subscribe   Mail Archive   Index   Calendar   Search

 
 
Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]
This page is maintained by [an error occurred while processing this directive]MHonArc [an error occurred while processing this directive] # [an error occurred while processing this directive] *