Re: [LOKALT] Linuxparty

On Sun, 16 Sep 2007 20:00:37 +0200, Martin Schlander
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg glemte lige en ting, der har været forespørgsler fremme om at en liste
>over tilmeldte findes på wikien.

Vi holdt et lille bestyrelsesmøde i aften og besluttede at det måtte
være op til folk selv om de vil offentliggøre deres deltagelse. Der er
nu oprette en side på wikien til formålet.

http://wiki.linuxparty.dk/TilmeldteRoskilde2007

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]