Re: [LOKALT] Linuxparty

Kurt Frederiksen wrote:

> Udgangspunktet har altid været at vi selv har rydet op efter os og
> fejet og tømt skraldespande o.s.v. og så har RHS sponseret rengøringen
> efterfølgende. Jeg kan ikke forstå at det skal være et stor problem
> med det lille deltagergebyr. Vi får sponseret en hel bygning, strøm,
> Netværksadgang o.s.v.  Der kommer folk og gratis holder foredrag og
> worksshops for os. Jeg synes det er for småligt at skulle debaterer
> 100 kr. for en weekend.

Det var rengøringen jeg mente burde kunne gøres billigere med noget
amatør/semi-professionel-arbejdskraft. Adgangsprisen synes jeg er helt
fin - dog er det lidt trist at måtte sige til folk at 40-100% af
indtægterne går til rengøring - det levner ikke meget til at finansiere
foredragsholdere, udstyr og andet.

Hvor mange studerende er der egentlig til daglig og hvor hyggigt rengøres
toiletter og gangarealer normalt?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]