Re: [LOKALT] Linuxparty

On Mon, 17 Sep 2007 22:34:40 +0200, Martin Schlander
<sslug@sslug> wrote:

>Det var rengøringen jeg mente burde kunne gøres billigere med noget
>amatør/semi-professionel-arbejdskraft. Adgangsprisen synes jeg er helt
>fin - dog er det lidt trist at måtte sige til folk at 40-100% af
>indtægterne går til rengøring - det levner ikke meget til at finansiere
>foredragsholdere, udstyr og andet.

Ja, lad os spare på den ene ting der i sidste ende kan betyde om vi
kan låne lokaler senere. Det vil jo ikke koste noget at skulle finde
lokaler andre steder i byen. Hvis vi er rigtig gode til at spare, så
kan vi måske enda få de studerendes råd til at klage direkte til
direktøren. Det vil virkelige give os vind i seglene.

Ja, jeg er klar til at lukke og slukke det hele lige nu!  Nu har vi
kørt friløb gennem en årrække og så skal man høre på at der måske kan
spare lidt på rengøringen. Det er jo ganske forfærdeligt hvis det rent
faktisk skulle vise sig at deltager gebyret faktisk blev brugt til
udgifter på linuxparty.

>Hvor mange studerende er der egentlig til daglig og hvor hyggigt rengøres
>toiletter og gangarealer normalt?

Og hvad har det med noget at gøre? Vi ryder op og der bliver gjort
almindeligt rent efter os. Det koster et eller andet beløb alt efter
hvor meget vi har svinet. Så er den ikke længere.

Til slut et par tal fra nettet. Skole rengøring i kommunerne ligger
fra omkring 130 - 156 kr. pr. m2. Det betyder at bare 40 m2 koster
mellem 5200 og 6440 kr.

Hvor mange m2 tror du vi råder over?
Tror du at WC'er koster ekstra?
Tror du det er blligere at få gjort rent om søndagen efter kl. 15?

Skal vi tage den debat en gang til?

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]