Re: [LOKALT] Linuxparty

Kurt Frederiksen wrote:
> Til slut et par tal fra nettet. Skole rengøring i kommunerne ligger
> fra omkring 130 - 156 kr. pr. m2. Det betyder at bare 40 m2 koster
> mellem 5200 og 6440 kr.

Jeg er alt for godt klar over at professionelle rengøringsfirmaer nærmest
tager advokat-salærer.

Derfor er det jo jeg foreslår at vi finder en anden løsning - enten gør det
selv - eller måske finder en eller anden hjemmeservice-ordning eller
lignende der ikke har så stort overhead som de rengøringsfirmaer.

Det er selvfølgelig bare et forslag - beslutningen og forklaringsproblemet
er bestyrelsens.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]