Kurt ude af Linuxparty

Hej

Den 18-09-2007 17:14 skrev jeg til den siddende bestyrelse i
Linuxparty at jeg med øjeblikkelig virkning trak mig fra planlægning
af Linuxparty.

Dermed følger selvfølgelig også at jeg heller ikke næste år vil være
at finde bland dem der planlægger Linuxparty.

Flere ting har gjort at jeg ikke kan finde den nødvendige gejst til at
fortsætte, men debatten om rengøring var uden sidestykke det sidste
trå.

Hvis andre vil tage over skal jeg give dem alt den information jeg
kan, men jeg vil ikke fremover deltage i nogen del af planlægningen
eller stå som garrant for Linuxparty på noget plan.

Dette har ikke været en nem beslutning, men en beslutning jeg har
været nød til at tage uanset hvilket øvrige konsekvenser det så må få.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]