Re: [LOKALT] Statusmøde for Linuxparty 2007 mandag den 1/10

I sslug.lokalt, skrev Kurt Frederiksen:
>  Grundlaget for mødet er at tilmeldingsfristen udløber mandag og vi har
>  i skivende stund kun. knapt 50% af de nødvendig tilmeldte. og dermed
>  kun knapt 25 % af det totale antal tilmeldte vi regnede med.

Jeg syntes ikke jeg har set noget information om hvad I ønsker sponsorer
til. Hverken på sslug@sslug eller sslug@sslug, men
det hænger måske meget godt sammen med ønsket om at være autonome? [2]

Uden at have belæg for det, så er jeg 100% sikker på at der er en
sammenhæng mellem deltagergebyr og antallet af tilmeldte.[1]

Jesper

[1] Sikkert noget i stil med: antal-tilmeldte = konstant /
deltagergebyret
[2] FoFS eksisterer jo også.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]