Re: [LOKALT] Statusmøde for Linuxparty 20 07 mandag den 1/10

Jesper Krogh wrote:
> Jeg syntes ikke jeg har set noget information om hvad I ønsker sponsorer
> til. Hverken på sslug@sslug eller sslug@sslug, men
> det hænger måske meget godt sammen med ønsket om at være autonome? [2]

Det burde ikke være nogen hemmelighed at eksempelvis Roskilde
Handelsskole yder et stort sponsorat hvilket også fremgår af
wiki.linuxparty.dk.

Personligt mener jeg at skolen med dette sponsorat fortjener, at et
linuxparty er et arrangement af en vis størrelse.
Samme argument kan man vel også bruges om de personer, som drager til
Roskilde for at afholde foredrag/workshop.

/Svend

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-10-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]