Re: [LOKALT] Statusmøde for Linuxparty 2007 mandag den 1/10

I sslug.lokalt, skrev Kurt Frederiksen:
>  Jeg ved ikke om der et noget specielt ønske om at være autonome. Det
>  følger bare med hvis vi snakker deltagergebyr og bankkonto. Skal
>  Linuxparty bruge en bankkonto skal vi være en forening eller sslug
>  skal tegne Linuxparty overfor en bank. Det har jo hidtil været sådan
>  at man kan få moralsk støtte fra SSLUG men ikke mere og på den
>  baggrund er det jo nødvendigt at lave en ny forening til formålet.
>  Hvis der lyder nye toner fra SSLUG's bestyrelse hører vi da gerne om
>  det.

Jeg har hverken set en forespørgsel via sslug-lokalt eller via
sslug@sslug, så jeg kan ikke se at der har været taget stilling
til noget som helst konkret.

>  Det er så helt fint hvis det er folks holdning. Der er bare ikke
>  kommet en eneste tilbagemelding på at det hænger sådan sammen. Vi har
>  derimod fået en del støtte til deltagergebyret både på Linuxparty 2006
>  og efterfølgende når det har været oppe og vende i forskellige
>  sammenhæng.

Der er en sammenhæng, spørgsmålet er hvordan den er. Vi kan alle blive
enige om at 10.000 / billet er for meget og vil få folk væk. Og at 0,-
absolut ikke vil. Om det optimale er 100,- kan i måske godt have ret i,
men ingen af os ved det.

>  Ud over tid kontra penge som hele tiden er oppe og vende i forbindelse
>  med sponsorater, så er en del af grundlaget for deltagergebyret at
>  undgå de tidligere års masse tilmelding hvor der så kun kommer 10 -
>  15%. Det er et stort apparat at sætte igang med lokaler, omstilling af
>  dørlåse, ændring af vagtskemaer, oprettelse af dørkort o.s.v. hvis der
>  så kun kommer 15 - 20 deltagere.

Jeg respekterer til fulde det arbejde der lægges i Linuxparty, jeg
syntes også det er et godt arrangement, de år jeg har været der.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]