Re: [LOKALT] Nyt fra Lokal Gruppen Næstved

Jan Nielsen wrote:
> Hej Jan
>
> Det var der ikke lige nogle af os der havde tænkt på....
>
> Fedt forslag, Takker for det

Jeg tvivler lidt på, at I kan få sådan en liste, i det mindste lige her
og nu.
Brug bare løs af lokal-listen, kommer der så for meget rod i tingene, er
det muligt, at der kan komme en liste til hver af lokalgrupperne.

Tag ikke fejl, jeg er tilhænger af, at der skal oprettes en liste, men
jeg ved at jeg står ret alene med det synspunkt, og det er ikke længe
siden, at der blev ryddet op i news-listerne.

Iøvrigt er jeg enig i, at det var et hyggeligt møde, jeg vil dog håbe
for jer, at I fremover kan komme ind i lokalet :-)
På den anden side, den kravlegård vi sad i var da ret hyggelig med
(meget) dæmpet lys og så var den helt og aldeles virusfri.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]