Re: [LOKALT] Nyt fra Lokal Gruppen Næstved

Jan Nielsen wrote:
> http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenN%C3%A6stved

Fint, jeg skriver lige til www_admin og beder om at få lavet et link i
menuen på sslug.dk og få jer tilføjet til kalenderen. Husk at give besked
hvis der er nogle torsdage hvor i har lukket.

> Vi vil også gerne benytte lejligheden til at takke SSLUG, bestyrelsen
> samt alle dem der har hjulpet os på vej.

Det var så lidt. Vi er i øvrigt nogle stykker fra bestyrelsen der kigger
forbi til mødet i morgen.

Mht. postlisten er der ikke nogen der kategorisk afviser at den enkelte
lokalgruppe kan få sin egen liste, men så længe -lokalt ikke ligefrem er
overtrafikeret virker det overflødigt. Desuden synes jeg at man ved at
bruge -lokalt nogenlunde sikrer at de forskellige lokalgrupper og resten af
foreningen har og bevarer en vis kontakt med hinanden.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]