Re: [LOKALT] Nyt fra Lokal Gruppen Næstved

I sslug.lokalt, skrev E. Sjørlund:

>  Jeg tvivler lidt på, at I kan få sådan en liste, i det mindste lige her
>  og nu.
>  Brug bare løs af lokal-listen, kommer der så for meget rod i tingene, er
>  det muligt, at der kan komme en liste til hver af lokalgrupperne.

Jeg tror Jan Hertel mente .. til intern kommunikation, som eksempelvis
sslug@sslug og sslug@sslug (der begge bruges til at
snakke sammen mellem dem der er tovholdere de respektive steder).

>  Tag ikke fejl, jeg er tilhænger af, at der skal oprettes en liste, men
>  jeg ved at jeg står ret alene med det synspunkt, og det er ikke længe
>  siden, at der blev ryddet op i news-listerne.

Hvis der er et ønske.. så syntes jeg da ikke det skal stå i vejen for at
prøve, men smid en mail til bestyrelsen@ hvis det har interesse (også
Roskildegutterne)

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]