Re: [LOKALT] Nyt fra Lokal Gruppen Næstved

Martin Schlander skrev:

> Fint, jeg skriver lige til www_admin og beder om at få lavet et link i
> menuen på sslug.dk og få jer tilføjet til kalenderen. Husk at give besked
> hvis der er nogle torsdage hvor i har lukket.

Det ville være at foretrække, at man kan vælge det fra (vælge ikke at
modtage kalenderen fra for eksempel Næstved) når man tilmelder
SSLUG-kalenderen til ens egen?

> Det var så lidt. Vi er i øvrigt nogle stykker fra bestyrelsen der kigger
> forbi til mødet i morgen.
>
> Mht. postlisten er der ikke nogen der kategorisk afviser at den enkelte
> lokalgruppe kan få sin egen liste, men så længe -lokalt ikke ligefrem er
> overtrafikeret virker det overflødigt. Desuden synes jeg at man ved at
> bruge -lokalt nogenlunde sikrer at de forskellige lokalgrupper og resten af
> foreningen har og bevarer en vis kontakt med hinanden.

Så lad os nedlægge Frederiksberg- og Skåne-listerne?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]