Re: [LOKALT] Afbud til sandkassemøde.

E. Sjørlund wrote:
Du var ellers savnet. Sandbox havde mistet opsætningen, så der gik nogen
tid med at få forbindelse til verden.
Har du nogen ide om, hvad der kan få den til at gøre sådan?

Det var da ærgerligt (selv om det et eller andet sted er rart at høre, at det ikke kun er når jeg selv er til stede, at ting går galt :-)

Jeg har ikke lige noget bud på, hvad der har være galt med sandbox'en. Kunne I slet ikke logge jer ind på den?

Skal jeg tage en router med på mandag (hvis jeg kommer), eller fik I løst problemet tilfredsstillende?

/Svend