Afbud til sandkassemøde.

Kære legekammerater.

Da jeg i disse dage er ved at flytte, må jeg desværre melde afbud til
vores ganske hyggelige mandagsarrangement. Jeg vil se, om jeg kan komme
næste mandag, man kan ikke love det.

Sidste mandag legede jeg sammen med en gut, som ville have Myth-TV til
at køre på en maskine. Skulle han finde på at dukke op igen i den
forventning, at han kan lege videre med mig, bliver jeg desværre nødt
til at skuffe ham. Han skal dog være velkommen til at sende mig email -
det må I godt sige videre.

På forhåbentligt snarligt gensyn

/Svend