Re: [LOKALT] Leg med lyde

Eskild Nielsen skrev:

> Laver i en gentagelse?
>
> Eller rettere - har i en opskrift man kan følge?

John og jeg havde taget hver sin grammofon med. Johns optrådte som et
USB lydkort, mens min er en integreret enhed, hvor der optages direkte
på en USB-Stick. Jeg husker ikke, om John overhovedet fik sin til at
virke under Linux.

Vi prøvede at indspille et par forskellige plader, en LP og en 78'er, og
forsøgte så at sammenligne.
Højst amatørisk, og ikke noget at skrive hjem om, men det var da hyggeligt.

Jeg tror ikke, at vi kommer til at gentage.

Hvis du blot skal indspille din pladesamling, er den letteste løsning
nok at anskaffe en pladespiller med indbygget optager, det vil i hvert
fald være min anbefaling.