Re: [LOKALT] CD/DVD brænder til sandkassen

On 08-12-2009 05:48, Frank Damgaard wrote:

> Men jeg er ikke klar over USB versionerne, de kan muligvis ikke ;(
> så måske man skal bruge PATA/SATA modeller til disse tests.

Tak for din kommentar. På baggrund af den vil jeg nu se at få bestilt et
drev.
Da det skal kunne bruges af hvem som helst er det afgørende, at det er
en USB udgave.
(Da det skal frem og tilbage fra et skab, er det også afgørende, at det
vejer mindst muligt.)