Re: [LOKALT] CD/DVD brænd er til sandkassen

On Thu, Dec 10, 2009 at 12:26:05 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Og det var uden tvivl noget sludder!
> Drevet er ankommet.
> Det har to USB stik til at sætte i maskinen og ingen ekstern strømforsyning.

Det ekstra stik er til at sætte i en ekstra USB port hvis en i PC
ikke kan levere strøm nok.
Det står sikkert "power" eller noget i den stil på det andet stikket.

Den skal helst fysisk sidde på en anden hub i PC hvis muligt,
ved ikke rigtig med laptops...

--
mvh Frank Damgaard  |