Re: [LOKALT] CD/DVD brænder til sandkassen

E. Sjørlund skrev:
Jeg har kigget efter en brænder til sandkassebrug, og er nået frem til,
at denne LiteOn er et godt brud.
Har selv erfaringer med en LiteOn (ikke LD), som jeg har været meget
tilfreds med.
Prisen er ikke den laveste, men B.J. Trading har jeg gode erfaringer med
at handle hos, det er jo også værd at tage med i betragtning.

http://www.bj-trading.dk/shop1/default.asp?side=info.asp&vare=405933&f=edbp

Hvis der ikke indløber andre forslag i løbet af tirsdag, vil jeg
bestille dimsen natten til onsdag.

Hej Erling

Jeg synes den ser udemærket ud. Jeg har selv en LiteOn, USB "EZ-DUB" model DX-20A4PU fra December 2007. Den har virket fint med Linux, CD og DVD brænding, boot fra CD m.m.
Den jeg har er dog ca. dobbelt så tyk og lidt klodset i det.

Det fremgår ikke rigtig af websiden om den har strømforsyning separat eller over USB,
men mon ikke det er separat. Det er nu heller ikke så vigtigt.

Heine