Afbud til sandkassen d. 22.2

Kære legekammarater fra sandkassen.

Jeg har været ramt af influenza, hvilket har skubbet lidt
rundt på min kalender. Så jeg kommer heller ikke d. 22.2
Så Heine, vi må lege med teleskoperne en anden aften.

/Svend

Heine Larsen wrote:

> Hej Sandkasse
>
> Jeg har ikke lige kunne finde andre med nøgler og mulighed
for at stå for
> det, så mødet er aflyst mens jeg er på vinterferie.
>
> Vi ses igen d. 22/2 2010
>
> Mvh
> Heine Larsen
>

> PS: til Svend, måske vi kunne pusle lidt videre med
teleskop software d.
> 22/2

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]