Fejl i tilsendt sslug- kalender?

Jeg ser nogle afvigende datoer og/eller tider i min egen kalender for
nogle af de kommende SSLUG-aktiviteter, for eksempel

Sandkassemøde i Roskilde
tir., 1. juni, 02:00 – 06:00
Hvor RUC, bygning 27.1 kort
Opretter http://sslug.dk/adict/ical

eller

Lokalgruppen Næstved/OpenSOVS
fre., 28. maj, 03:00 – 07:00
Hvor Brogade 2, 2. sal, 4700 Næstvedkort
Opretter http://sslug.dk/adict/ical

men også andre (aktiviteter og datoer).

Det er opstået, så vidt jeg husker og har lagt mærke til, inden for de
seneste uger, og jeg mener ikke, at jeg selv har pillet ved noget (i
min kalender i den periode eller i meget lang tid for den sags skyld).
Det har fungeret upåklageligt tidligere.

Er der nogen der har har en (god) forklaring?

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]