Re: [LOKALT] Fejl i tilsendt sslug- kalender?

Jan Hertel skrev:
> Jeg ser nogle afvigende datoer og/eller tider i min egen kalender for
> nogle af de kommende SSLUG-aktiviteter, for eksempel
>
> Sandkassemøde i Roskilde
> tir., 1. juni, 02:00 – 06:00
> Hvor RUC, bygning 27.1 kort
> Opretter http://sslug.dk/adict/ical
>
> eller
>
> Lokalgruppen Næstved/OpenSOVS
> fre., 28. maj, 03:00 – 07:00
> Hvor Brogade 2, 2. sal, 4700 Næstvedkort
> Opretter http://sslug.dk/adict/ical
>
> men også andre (aktiviteter og datoer).
>
> Det er opstået, så vidt jeg husker og har lagt mærke til, inden for de
> [...]

Jeg har lagt Næstved ind fornylig
men dine datoer er vist forkert,
samenlign med

http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php?organizer=SSLUG
http://www.sslug.dk/adict/adict2.rss?organizer=SSLUG
eller
http://www.sslug.dk/adict/adict.rss?organizer=SSLUG

måske ical oversætteren har en fejl ?
(jeg bruger ikke ical, så jeg ved ikke om det er den
der er defekt)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]