Re: [LOKALT] Pizzabestilling til sandkassemøde d. 18/10

Louis Tim Larsen skrev:
Hej
Jeg har tænkt mig, at tage et smut forbi jer i morgen, men kommer først ved 18-tiden. Hvis jeg ikke når frem inden spisetid vil jeg gerne bestille 1 x alm Salat Pizza nr. 29 til 59,-

Det skal vi prøve at huske.

Heine

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]